• BLOGas

    Pokalbis su "Kosmetikos užrašais"

    2

    "Kosmetikos DNR" šį kartą kalbina šilto ir nuoširdaus tinklaraščio "Kosmetikos užrašai" kūrėją - Živilę. Pasaulyje populiarūs kosmetikos mylėtojų tinklaraščiai Lietuvoje dar tik ieško savo skaitytojų, bet sparčiai augantis skaičius ir žmonių susidomėjimas leidžia spėti, kad artimiausioje ateityje jie taps svarbiais patarėjais visiems, kas domisi grožio ir kūno priežiūros priemonėmis. 25 metų Živilė sutiko papasakoti ne tik apie tinklaraščio kūrimo subtilybes, bet ir pasidalinti didžiausiais kosmetikos atradimais bei nusivylimais. 

    unnamed

    Kaip kilo idėja kurti tinklaraštį apie kosmetiką? Norėjau sukurti sau progą daugiau rašyti, nes skrebindama klaviatūra, galiu praleisti valandų valandas visiškai prarasdama laiko tėkmę. Tai pomėgis, kuris „atjungia“ nuo viso išorinio pasaulio. Domėjimasis kosmetika - kiek naujesnė aistra, tačiau šiuo gyvenimo laikotarpiu traukianti, įdomi ir aktuali. Sujungti domėjimosi sritis į vieną, pasirodė labai natūrali išeitis. Taip visiškai spontaniškai ir gimė „Kosmetikos užrašai“.

     

    Papasakokite, kaip renkatės kosmetikos priemones? Beveik kiekvieną naują kosmetikos priemonę renkuosi apgalvotai – naršau įvairius tinklaraščius, ieškau atsiliepimų „Youtube“. Būna, kad kažkas patraukia dėmesį ir dairantis po parduotuvės lentynas, tačiau net tada „MakeupAlley“ mobiliojoje programėlėje permetu akimis žmonių vertinimus. Rinkdamasi veido priežiūros priemones visada atsiverčiu kosmetikos duomenų bazę „Skin Deep, kurioje galima patikrinti ingredientų kenksmingumą. Žinoma, visada džiaugiuosi atradusi, jog dominanti priemonė yra aprašyta ir „Kosmetikos DNR“.

     

    Ar turite mėgstamų kosmetikos ženklų? Tikriausiai didžiausią silpnybę jaučiu „Bioderma“ bei „Bourjois“ produktams. Pastaruoju metu pamėgau ir lietuviškos kosmetikos gamintojus – „Marmozel“, „O.D.A.“. Tikiu, kad kiekviena kosmetikos linija turi savo stipriąsias bei silpnąsias vietas. Tad svarbiausia ne gamintojo vardas, o geras odos poreikių pažinimas.

     

    Kokią įtaką priemonių pasirinkimui turi ingredientų sąrašas? Ingredientų sąrašą atsakingiausiai nagrinėju renkantis tokius produktus, kaip drėkinamasis kremas ar makiažo valiklis. Rinkdamasi dekoratyvinę kosmetiką, leidžiu sau būti aplaidesnei. Tinklaraštis ima daryti savo įtaką, pamažu jaučiu vis didesnę atsakomybę, kokius produktus aprašau. Jei žinau, kad gaminio sudedamosios dalys – ekologiškos ar organiškos, stengiuosi šį faktą akcentuoti. Džiugina, kad auga aplinkinių ir tuo pačiu mano pačios sąmoningumas, domėjimasis sveikesne gyvensena, maistu, kosmetika.

     

    Ar yra tokių ingredientų, kurių kosmetikos priemonėse vengiate? Labiausiai vengiu toksiškų, endokrininei sistemai kenkiančių sudėtinių dalių, tokių kaip methylparaben, phenoxyethanol, benzophenone-3. Visų net neišvardinsi, todėl stengiuosi su savimi nešiotis pavojingų ingredientų atmintinę.

     unnamed (1)

    Ką manote apie kosmetikos priemones, ant kurių pakuočių puikuojasi užrašai: „be parabenų, silikonų ir pan.“ Manau, kad tai paprastas marketingo triukas, „žvejojantis“ skubančius pirkėjus. Labai sveikintina, jei produkto sudėtyje iš tiesų nėra pavojingų konservantų ar silikonų, tačiau tai nėra tobulo produkto garantas, juk sudėtyje gali būti kitų kenksmingų ingredientų. Kur kas labiau pasitikiu savo atmintine arba sertifikuotais ženklinimais, rodančiais, kad produktas tikrai ekologiškas.

     

    Ką manote apie išpopuliarėjusias ekologiškas ir natūralias kosmetikos priemones? Pastaraisiais metais atsirado iš tiesų labai kokybiškos kosmetikos, kurių sudėtis – natūrali, ekologiška. Viliuosi, kad pamažu išnyks mitas, jog tokios priemonės yra mažiau veiksmingos ar prasčiau atrodo. 

     

    Jūsų nuomone, kokią įtaką tinklaraščiai apie kosmetiką daro vartotojams? Norėčiau tikėti, kad įtaka auga, tačiau ji toli gražu nėra tokia didelė, kaip kitose Europos šalyse. Tinklaraščio idėja nuoširdžiai tikiu, jau vien todėl, kad pati pasitikiu skaitomų blogerių nuomone – žmonės tiki žmonėmis.

     

    Gamintojai nevengia tinklaraščių kūrėjų lepinti dovanomis ir pasiūlymais. Ar jums svarbu likti objektyviai? Mano suvokimu, tinklaraščio idėja žavi tik tol, kol neša žodžio ir minties laisvę. Pakeliui pametus objektyvumą, dingtų ir prasmė kurti tokią asmeninę erdvę. „Kosmetikos užrašai“ nėra pelno nešantis pomėgis, todėl būti objektyviai lengva. Kokia prasmė liaupsinti produktą, jei pati tokio naudoti ar gauti dovanų nenoriu? 

     

    Iš kur semiatės įkvėpimo? Ar turite autoritetų tarp tinklaraščių kūrėjų Lietuvoje ir pasaulyje? Džiaugiuosi, kad dažniausiai įkvėpimo toli ieškoti nereikia. Beveik kiekvieną vakarą kyla naujos įrašų idėjos, kur kas labiau trūksta laiko realizacijai. Matyt, labiausiai žavi britų visažistė Lisa Eldridge. Jos elegancija, moteriškumas ir subtiliai pateikiamas profesionalumas nuginkluoja. 

     

    TRUMPAI:

     
    • Odos tipas: jautri, mišri (T zonoje riebi, kitur sausa).
    • Kosmetikos priemonės, kurias naudojate kiekvieną dieną: pro duris retai išeinu be lengvo dengimo skystos pudros, blakstienų tušo bei antakių formavimui skirtos želė. Žinoma, neapsieinu be veido prausiklio bei veido kremo arba aliejaus. Taip pat, dezodoranto, dantų pastos ir kūno kremo.
    • Didžiausias kosmetikos atradimas: „Adelės augalų ir riebalų mišinys „Grožio tepalas“. Tai viena iš tų priemonių, kurios nedžiugina geru kvapu ar išvaizda, tačiau, patikėkit, daro stebuklus – padeda greičiau užgydyti žaizdeles, bėrimus, drėkina, saugo nuo atšiaurių orų ir tinka ne tik veidui bet ir kitoms kūno vietoms. Tai ne tik mano, bet ir visų šeimos narių atradimas.
    • Didžiausias kosmetikos nusivylimas: „Diorissimo Dior“ kvepalai – nuostabaus, pakalnučių kvapo aromatas, kuris visą žavesį prarado vos po metų. Nesupraskit manęs klaidingai, meilės pakalnutėms nepraradau, tačiau net ir saugoti nuo šviesos kvepalai pradėjo skleisti stiprų alkoholio tvaiką. Panašu, kad man įsigijau brokuotą arba pasenusį buteliuką.
    • Kiek pinigų išleidžiate kosmetikai per mėnesį? Pasitaiko, kad išleidžiu daugiau, tačiau dažniausiai neviršiju poros šimtų litų. Kalbant apie dekoratyvinę kosmetiką, būna ir taip, kad parduotuvėje nepalieku nė lito.
    • Kokį paskutinį kosmetikos produktą pirkote? „Lumene  natural code“ nagų laką
    • Kokį paskutinį kosmetikos produktą sunaudojote? „Bioderma Sébium MAT“.
    • Pati brangiausia kosmetikos priemonė, kurią esate įsigijusi? „Sigma Beauty“ šepetėlių rinkinys iš „Mr. Bunny“ kolekcijos, kainavo 155 dolerius.  Tiesa, tai buvo labai gerai apgalvotas ir ilgai planuotas pirkinys.
    • Pati geriausia ir pigiausia kosmetikos priemonė, kurią rekomenduotumėte geriausiai draugei? Pirma į galvą šovusi mintis buvo „Rimmel Stay Matte“ sausa pudra, tad tebūnie. Tai produktas, be kurio neapsieinu kiekvieną dieną. Jis nenusileidžia kelis kartus brangesniems pirkiniams. Tiesa, puikia sudėtimi jis pasigirti negali, todėl rekomenduoju nedrąsiai:).
    kosmetikos-priemones

    app.Komentarai

    1. Mėnesio mėgstamiausi #2: Gegužė | Kosmetikos užrašai
      2014-06-04 at 16:03
      […] miela mėnesio smulkmena – interviu Kosmetikos DNR puslapyje, kurį rasite štai <ČIA>. Ir perduodu labas nuo katino, kuris nori pasigirti, jog išbandė naują šampūną ir dabar […]
    2. Malonu artimiau pažinti mėgstamą blogerę ;) labai sklandžiai dėlioji mintis :)

    Labai laukiame jūsų komentarų!


    Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.