BLOGas

Nutrikosmetika: kosmetika, kurią galima… išgerti

0

Apie nutrikosmetiką (nutricosmetics), kosmetiką, skirtą ne odos išorei, o vidui, Lietuvoje kalbama dar labai mažai, bet daugelyje šalių ji jau seniai įtvirtino savo pozicijas ir sulaukia didelio pirkėjų dėmesio. „Global Industry Analysts“ prognozuoja, kad per ateinančius 5 metus nutrikosmetikos rinka pasieks 7,4 milijardų dolerių vertę. Naujai madai – „grožiui iš vidaus“ žadama šviesi ateitis. Manoma, kad daugelis tradicinių kosmetikos gamintojų pirkėjams pasiūlys priemones, kurios bus skirtos ne išoriniam, o vidiniam vartojimui.

Manoma, kad populiariausia nutrikosmetikos priemone artimiausioje ateityje taps gėrimai, sultys ir arbatos, praturtintos odai naudingais vitaminais, antioksidantais ir mineralais. “Grožio gėrimai” ilgainiui gali pakeisti šiandien dominuojančius įvairius papildus kapsulėse, skirtus odos, plaukų, nagų puoselėjimui.

Šiuo metu sparčiausiai auganti rinka yra JAV, kur itin populiarus „All Beauty Water“ gėrimas, be cukraus, su 0 kalorijų, natūralus ir be sintetinių priedų, veganiškas ir be gliuteno, su vitaminais, mineralais ir antioksidantais.

Kokia jūsų nuomonė? Ar išbandytumėte nutrikosmetikos priemones?

Naujiena parengta, remiantis cosmeticsdesign.com informacija

Labai laukiame jūsų komentarų!


Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.