BLOGas

„L‘oreal“: Pakuotės gundo pirkėjas įsigyti daugiau kosmetikos

0

„L‘oreal“ grupės inovacijų ir pakuočių direktorius teigia, kad priemonių įpakavimas yra vienas veiksmingiausių būdų priversti pirkėją įsigyti produktą. Pierre Ducastin sako: Pakuotė sudaro sąlygas pirmajam produkto ir pirkėjo kontaktui, todėl įpakavimas turi būti iš karto atpažįstamas ir atspindėti kompanijos esmę.“ Pasak P. Ducastino, pakuotė yra vienas veiksmingiausių būdų sugundyti pirkėją įsigyti daugiau kosmetikos, todėl „L‘oreal“ tikslas yra tobulinti produktų įpakavimus, užkariauti pirkėjų simpatijas kūrybingomis ir inovatyviomis pakuotėmis.

Būtų puiku, kad "L'oreal" mąstytų ne tik kaip patraukti pirkėjų dėmesį, bet ir kaip užtikrinti produktų veiksmingumą. Pirmas žingsnis būtų atsisakyti tradicinių atsukamų indelių.

Žinutė parengta pagal cosmeticsdesign-europe.com informaciją

Labai laukiame jūsų komentarų!


Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.