• BLOGas

    “L’OREAL” KETINA PARDUOTI “THE BODY SHOP”

    0

    Didžiausia pasaulyje kosmetikos kompanija ketina parduoti “The Body Shop”. Norintiems įsigyti garsųjį kosmetikos ženklą reikės pakloti 1 milijardą svarų, praneša theguardian.com. 

    “The Body Shop” buvo parduotas gigantui “L’oreal” 2006 metais už 652,3 milijonus svarų. Prancūzijos kosmetikos kompanijai įsigijus kosmetikos ženklą, garsėjusį savo vertybėmis, kilo nepasitenkinimas - ištikimi "Body Shop" gerbėjai teigė, kad kosmetikos giganto ir atsakingos kosmetikos ženklo vertybės išsiskiria, buvo baiminamasi, kad kosmetikai naudotas testavimas su gyvūnais. Manoma, kad tai neigiamai atsiliepė “The Body Shop” reputacijai ir stabdė augimą. Praeitais metais "L'oreal" iškėlė 14 tikslų, kuriuos ženklas turėjo įgyvendinti iki 2020-ųjų, tarp jų – naudoti tik natūralius ingredientus iš atsinaujinančių šaltinių, 70 proc. pakuočių gaminti iš perdirbamų medžiagų (palyginimui, šiuo metu tokių yra 30 proc.). Taigi iš esmės buvo siekiama sugrįžti prie pradinių “The Body Shop” vertybių, bet gali būti, kad tikslai pasirodė per daug brangūs, tad ženklą ketinama parduoti. 

    2016-ieji “L’oreal” buvo sėkmingi - pranešta apie 4,7 proc. išaugusį pelną, kuris siekė 4,5 milijardus eurų. Daugiausiai pelno atnešė brangesni “L’oreal” ženklai, tokie kaip “YSL”, “Giorgio Armani”, “Biotherm”, “Lancome”, “Clarisonic”. Pranešama, kad “Body Shop” pardavimai parduotuvėse augo 0,6 proc., taip pat teigiama, kad išaugo pardavimai internetu, tačiau skaičiais nedetalizuojama. Šiuo metu “The Body Shop” turi 3 tūkst. parduotuvių 66 šalyse. 

    Mažai kas žino “The Body Shop” istoriją ir kad ženklo idėja buvo nuplagijuota. 1970 metais Anita Roddick aplankė dviejų moterų parduotuvėlę Kalifornijoje, įsikūrusią autoserviso patalpose. Dvi moterys pardavinėjo kosmetiką iš natūralių ingredientų, kurią gamindavo kartu su bedarbėmis emigrantėmis. Susižavėjusi idėja Anita atidarė panašią parduotuvę Didžiojoje  Britanijoje, nusižiūrėdama ne tik pavadinimą “The Body Shop”, bet ir kosmetikos linijas, formules, koloritus, vertybes ir pan. Britams susižavėjus nauja koncepcija, 1987 metais Anita nusipirko “The Body Shop” vardą ir pradėjo sėkmingą plėtrą.  

    Labai laukiame jūsų komentarų!


    Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.