• BLOGas

    KODĖL PERKAME KOSMETIKĄ: NES REIKIA AR TIESIOG NORIM JAUSTIS GERIAU?

    0

    Baskų krašto universiteto mokslininkai pabandė išsiaiškinti, kodėl mes perkame kosmetiką. Rezultatai parodė, kad pirkėjai kosmetikos produktus įsigyja pirmiausiai dėl emocinių priežasčių, o veiksmingumas turi mažai įtakos.

    Tyrime dalyvavo 355 moterys, nuo 18 iki 50 metų. Mokslininkai klausė nuomonės apie drėkinamuosius ir priešraukšlinius veido bei anticeliulitinius kūno kremus. Vanessa Apaolaza, viena iš mokslininkių atlikusių tyrimą sako, kad nors priemonių veiksmingumas turi įtakos pirkėjų pasitenkinimui, bet pats pirkimo procesas žmonėms yra kur kas svarbesnis. Tyrimas atskleidė, kad odos priežiūros priemonių pirkimas didina pirkėjų pasitikėjimą savimi, mažina susirūpinimą ir stresą bei padeda įveikti savigraužą.

    Štai čia atsiskleidžia „juodoji“ kosmetikos magija. Panašu, kad kosmetikos gamintojai gerai žino, kad jų pirkėjai nori įsigyti ne gerą kremą, o gerų emocijų. Paradoksalu, kad norėdami suteikti emocinį pasitenkinimą, jie reklamose paslėptai ir subtiliai skatina žmonių nepasitikėjimą savimi, sukelia abejones dėl išvaizdos ir susirūpinimą dėl odos priežiūros. „Dažniausiai sutinkama praktika – kosmetikos reklamos netiesiogiai teigia, kad pirkėjai yra negražūs. Paprasčiausias būdas tai padaryti yra rodyti reklamose išskirtinai gražius modelius ir skatinti paprastus žmones lygintis su jais. Rezultatas visada vienodas: pirkėjai nusivilia savimi ir įtiki, kad vienintelis būdas prilygti modeliams yra įsigyti reklamuojamos kosmetikos, - rašoma tyrime. – Užtenka tik įsigyti ir žmogus pasijunta geriau. Kosmetikos poveikis nebėra toks svarbus.“

    Naujiena parengta pagal sciencedaily.com

    Labai laukiame jūsų komentarų!


    Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.