BLOGas

Kol vyrai barzdoja: vieni skaičiuoja pelną, kiti – nuostolius

0

Praeitais metais „Procter & Gamble”, kuriai priklauso “Gillete”, pranešė apie krentančius skutimosi priemonių pardavimus, kurie pradėjo mažėti dar 2013 metais, po truputį pradėjus įsisiūbuoti barzdų auginimo madai Europoje ir JAV. Rinkos analitikai „IR“ skaičiuoja, kad barzdočiai sumažino skutimosi priemonių gamintojų pelnus beveik 97 milijonais eurų per metus.

Tuo metu Europoje ir JAV praeitais metais duris atvėrė rekordinis skaičius vyriškų kirpyklų su barzdaskučių paslaugomis, o kosmetikos rinka sulaukė naujų gamintojų, kurie specializuojasi išskirtinai barzdos ir ūsų priežiūros srityje.  Pelninga nauja sritis, spėjama, smarkiai išaugs šiais metais ir pasiūlys gausybę priemonių barzdos ir ūsų priežiūrai. Vienos populiariausių priemonių yra natūralios sudėties ūsų vaškai ir augalinių aliejų mišiniai, kurie minkština ir saugo nuo išsausėjimo barzdos plaukus, taip pat gali būti naudojama kaip alternatyva kvepalams. Kai kurios kompanijos, pavyzdžiui, britų „Murdock“  ar „Men Rock“ siūlo specialius šampūnus ir kondicionierius, kurie skirti būtent barzdų plovimui.

Naujiena perengta, remiantis emarketer.com, time.com ir cosmeticsdesign.com informacija

Labai laukiame jūsų komentarų!


Jūsų el.pašto adresas nebus viešinamas.